Reparatieverzoek

Sommige reparaties laten wij uitvoeren door een ander
Dit geldt bij storing aan uw verwarming, een gebroken ruit of een rioolverstopping. U belt dan rechtstreeks met dat bedrijf. Hier vindt u de contactgegevens

Als u lid bent van het servicefonds zijn ook de huurdersreparaties verzekerd
Bent u nog geen lid, dan kunt u direct lid worden. Anders betaalt u zelf voor die reparaties. 

  • Lid worden van het Servicefonds kan via het reparatieverzoek. Of u meldt dit als u belt voor een reparatie.

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Kan mijn zwevende toiletpot verhoogd/verlaagd worden? En wie betaalt dat?

Algemeen

Sinds een paar jaar plaatst Triada ook wel zwevende toiletpotten die in hoogte verstelbaar zijn. Deze verstelbare toiletpotten zijn herkenbaar aan de grote witte kunststof plaat die erachter zit. 

Wij kunnen voor u zo'n zwevende toiletpot verhogen of verlagen. Of u daarvoor betaalt, ligt eraan of u verhuist of niet.

1. Bestaande huurders: 

Op verzoek verhogen of verlagen we de pot, de kosten zijn voor u als huurder. Kosten per pot zijn €50,- arbeidskosten incl. btw.  

 

2. Gaat u verhuizen (naar een bestaande of nieuwbouwwoning)? 

Op uw verzoek verhogen of verlagen we de pot in uw nieuwe woning. Zijn er twee potten, dan kan dit voor beide potten. Dit doen we één keer. U hoeft hiervoor de eerste keer niet te betalen. Natuurlijk betaalt u wel als u daarna opnieuw een verlaging/verhoging vraagt. 

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Algemeen

Hebt u een storing of schade die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Bijvoorbeeld een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek, een verstopte hoofdriolering, een ernstige daklekkage of een liftstoring? Bel dan naar telefoonnummer 0578 - 67 66 66. U wordt doorgeschakeld naar onze storingsdienst. Zij overleggen met u wat er gaat gebeuren.

Het externe bedrijf is nog niet geweest/heeft geen contact opgenomen. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt ons hierover bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Wij nemen dan contact op met het bedrijf of verbinden u direct door. 

Is het onderdeel dat besteld is voor mijn reparatieverzoek al binnen?

Algemeen

Neem contact op met Triada op nummer 0578 - 67 66 66. Wij kijken of het bestelde onderdeel binnen is en maken een afspraak voor het plaatsen ervan.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat nu?

Algemeen

Als u zelf schade veroorzaakt aan uw woning, geef dat dan aan ons door. U kunt daarvoor een e-mail sturen naar welkom@triada.nl. De vakman komt de situatie bekijken. Kosten voor reparatie moet u zelf betalen. 

Waarom kan dubbel glas aan de buitenzijde beslaan?

Algemeen

Condensvorming kan aan de buitenzijde ontstaan als het buiten koud is en de luchtvochtigheid hoog. De condensvorming is het grootst in de ochtenduren tijdens het voor- en het najaar. De condens verdwijnt vanzelf als de buitentemperatuur stijgt en de luchtvochtigheid afneemt.

Hoe laat ik een tak verwijderen van een boom die op grond van Triada staat?

Algemeen

Neem contact met ons op via telefoonnummer 0578 - 67 66 66 of stuur een e-mail naar welkom@triada.nl. De opzichter zorgt er dan voor dat de tak wordt verwijderd. 

Wat is er te doen aan het tochtprobleem in mijn woning?

Algemeen

Neem daarvoor contact met ons op. Wij maken dan een afspraak om bij u thuis te komen kijken. 

Mijn straatwerk is verzakt. Waar kan ik dit doorgeven?

Algemeen

U kunt dit melden bij een medewerker van ons klantcontactpunt, bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Een e-mail sturen kan ook: welkom@triada.nl.

Waar kan ik mijn klacht kwijt over het onderhoud van de woonomgeving?

Algemeen

U kunt contact opnemen met een van onze medewerkers Sociaal beheer, om dit samen met hen te bekijken. U kunt hiervoor bellen naar 0578 - 67 66 66 of stuur een e-mail naar welkom@triada.nl.

De put in het achterpad is verstopt. Aan wie kan ik dit doorgeven?

Algemeen

U kunt dit doorgeven aan het ontstoppingsbedrijf Riool Reinigings Service. Dit bedrijf is bereikbaar op telefoonnummer 0800 - 099 13 13.

Mijn gasmeter draait niet, waar kan ik dit doorgeven?

Algemeen

Bel 0800 - 9009 (gratis). Dit telefoonnummer is 24 uur per dag bereikbaar. Uw melding komt direct bij uw lokale netbeheerder voor gas en/of stroom binnen. 

Mijn intercom doet het niet. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Bel daarvoor naar ons klantcontactpunt. De medewerkers zijn bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Of stuur een e-mail naar welkom@triada.nl.

Ik heb lekkage vanaf de woning boven mij. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

U kunt dit doorgeven aan de medewerkers van ons klantcontactpunt, bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Een e-mail sturen kan ook: welkom@triada.nl.

Wat kost het riool- en dakgotenfonds?

Algemeen

U betaalt € 2,05 per maand voor het Riool- en dakgotenfonds. Dit bedrag wordt gelijk met de huur afgeschreven.

Wat kost het Glasfonds?

Algemeen

U betaalt € 1,25 per maand voor het Glasfonds. Dit bedrag wordt gelijk met de huur afgeschreven.

Ik heb een storing aan mijn geiser/boiler. Wie kan ik bellen?

Algemeen

U kunt daarvoor contact opnemen met Energiewacht. Dit bedrijf is bereikbaar op telefoonnummer 088- 200 85 555.

Kan Triada regelen dat er een internetaansluiting in mijn woning komt?

Algemeen

Het regelen van een internetaansluiting is iets waar huurders zelf voor moeten zorgen. Dit doen wij niet.