Klantenpanel

Wij organiseren af en toe per jaar een klantenpanel over verschillende onderwerpen. Luisteren naar wat onze huurder ons vertelt. Dat zijn vaak wijze lessen waar we veel van kunnen leren. Wilt u ook uw ervaringen delen en ons zo adviseren over onze diensten? Meld u zich dan aan via info@triada.nl

Veel gevraagd over Klantenpanel

Kan ik deelnemen aan een (digitaal) klantenpanel?

Algemeen

Dat kan. Wij zijn altijd blij met een aanmelding. U kunt zich opgeven door een e-mail te sturen naar welkom@triada.nl. Vergeet niet uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden. Wij verwachten u maximaal vier keer per jaar te vragen om mee te doen aan een onderzoek.

Wat is een (digitaal) klantenpanel?

Algemeen

Een (digitaal) klantenpanel bestaat uit huurders en/of woningzoekenden die zich bij ons hebben aangemeld. Wij sturen die mensen een aantal keer per jaar een digitale vragenlijst over een bepaald onderwerp. Met de antwoorden krijgen wij een goed beeld van wensen en verwachtingen. Waar mogelijk passen we onze werkwijze, dienstverlening of beleid daarop aan.

Wat voor onderwerpen bespreken jullie in een (digitaal) klantenpanel?

Algemeen

Aan een klantenpanel leggen we verschillende onderwerpen voor, zoals:

  • Welke informatie wilt u op onze website vinden?
  • Welke zaken wilt u online met ons regelen?
  • Wat vindt u belangrijk als het om leefbaarheid gaat?