Senior financieel administrateur (36 uur)

Ben jij toe aan een tweede stap in je carrière? Streef jij ernaar om hoge kwaliteit te leveren in het belang van de organisatie? Ben je bovendien gestructureerd en ken je het vakgebied door en door? Dan kijken we uit naar jouw sollicitatie!

Wat houdt het werk in?

Als senior financieel administrateur stel je de financiële (meerjaren)begroting, de jaarrekening en het financieel jaarverslag samen. Ook zorg je voor het opstellen en aanleveren van de prospectieve (dPi) en verantwoordingsinformatie (dVi) voor onze toezichthouders. Daarnaast lever je gegevens aan voor verschillende andere soorten periodieke (financiële) rapportages of stelt deze (mede) op. Je zorgt voor een actuele liquiditeitsplanning en analyseert de uitkomsten. Je houdt ontwikkelingen op je vakgebied bij en vertaalt deze naar de organisatie. Het initiëren en optimaliseren van financiële processen gaat je makkelijk af. Je werkt nauw samen met de andere (senior) financieel administrateurs, onder verantwoordelijkheid van de teamleider financiële zaken.

Wat verwachten wij van jou?

• Minimaal een afgeronde hbo-opleiding in een relevante richting
• Brede financiële en fiscale kennis
• Bekend met of nieuwsgierig naar de sector en de bijbehorende wetgeving
• Beschikt over uitstekende analytische vaardigheden
• Nauwkeurig werken en goed plannen
• Probleemloos communiceren op verschillende niveaus

Wat bieden wij jou?

• Een verantwoordelijke functie voor 36 uur per week
• Een jaarcontract met zicht op een vaste aanstelling
• Salarisschaal J van de CAO Woondiensten (minimaal € 3.680, - en maximaal € 4.971 bruto op basis van 36 uur per week)
• Flexibele arbeidsvoorwaarden
• Een veranderende, informele organisatie met een hoog ambitieniveau
• Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling

Wie zijn wij?

Triada is een woningcorporatie met hart voor de klant en een zakelijk oog voor zorgvuldig beheer van het vastgoed. Beide in balans houden en inzetten in het belang van huurders en woningzoekenden is wat onze organisatie kenmerkt. Daarbij zijn betaalbaarheid, beschikbaarheid en duurzaamheid van woningen de belangrijkste punten. Wij werken met een team ervaren professionals aan de best mogelijke dienstverlening voor onze klanten. Ieder van onze circa 70 medewerkers draagt hier vanuit zijn eigen specialisme aan bij.

Herken jij jezelf in dit profiel?

Dan ontvangen wij jouw motivatie en cv graag vóór 26 augustus 2020 via deze link. Je reactie wordt verwerkt door Vacaturepro. Via hen ontvang je een ontvangstbevestiging en de overige correspondentie. Voor meer informatie kun je bellen met Annemarie Winterman, teamleider financiële zaken, telefoonnummer 0578-676848.

Hoe ziet de procedure eruit?

De kennismakingsgesprekken vinden plaats in de eerste week van september. De volgende ronde staat in de tweede week van september gepland. Een pre-employmentscreening en een assessment maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Ook vragen wij om een VOG-verklaring.