Opzichter dagelijks onderhoud (36 uur)

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij je jouw kennis van vastgoedonderhoud professioneel kunt inzetten? Weet je daarnaast goed overzicht te houden en beschik je over uitstekende communicatievaardigheden? Dan kijken we uit naar jouw sollicitatie!

Wat houdt het werk in?

Samen met 3 collega-opzichters en 4 woonconsulenten zet jij je in voor goed onderhouden, veilige en duurzame woningen. Woningen waarin onze klanten prettig kunnen wonen. Dit doe je door de oplevering van vrijgekomen woningen te coördineren. Je voert inspecties uit, geeft bewoners technisch advies en bepaalt welk onderhoud moet worden uitgevoerd. Ook ben je opdrachtgever voor externe aannemers die het onderhoud uitvoeren. Je ziet toe op naleving van de afspraken en handelt de facturen af. Verder beoordeel je en begeleid je (ver)bouw-aanvragen van bewoners, controleer je de contractwerkzaamheden die zijn uitgevoerd door derden en draai je in toerbeurt mee in de storingsdienst. En zie je kansen om de dienstverlening te verbeteren, dan zet je daarvoor graag je kennis en talent in.

Wat verwachten wij van jou?

• Een afgeronde mbo-opleiding richting bouwkunde
• Een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie
• Goed op de hoogte van de wet- en regelgeving op het gebied van verhuur, ZAV-beleid en asbest
• Goede kennis van bouwmethodes, bouwmaterialen en het bouwbesluit
• Zelfstandig en projectmatig kunnen werken
• Sociaal vaardig en klantgericht
• Oplossings- en kwaliteitsgericht
• Goede digitale vaardigheden (kennis van AX is een pré)

Wat bieden wij jou?

• Een verantwoordelijke functie voor 36 uur per week
• Een jaarcontract met zicht op een vaste aanstelling
• Schaal H met minimaal € 3.159 en maximaal € 4.084 bruto per maand op basis van 36 uur per week. Voor nieuwkomers in de sector geldt een maximum van € 3.891
• CAO Woondiensten
• Flexibele arbeidsvoorwaarden
• Een veranderende, informele organisatie met een hoog ambitieniveau
• Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling

Wie zijn wij?

Triada is een woningcorporatie met hart voor de klant en een zakelijk oog voor zorgvuldig beheer van het vastgoed. Beide in balans houden en inzetten in het belang van huurders en woningzoekenden is wat onze organisatie kenmerkt. Daarbij zijn betaalbaarheid, beschikbaarheid en duurzaamheid van woningen de belangrijkste punten. Wij werken met een team ervaren professionals aan de best mogelijke dienstverlening voor onze klanten. Ieder van onze circa 70 medewerkers draagt hier vanuit zijn eigen specialisme aan bij.

Herken jij jezelf in het profiel?

Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv via deze link. Je reactie wordt verwerkt door Vacaturepro. Via hen ontvang je een ontvangstbevestiging en de overige correspondentie. Voor meer informatie kun je bellen met Dorien Ladrak (manager wonen), telefoonnummer 0578-676840

Hoe ziet de procedure eruit?

Bij voldoende aanknopingspunten nodigen wij je uit voor een eerste kennismaking. Verloopt dit positief dan volgt een tweede gesprek. Een pre-employmentscreening en een assessment maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Ook vragen wij om een VOG-verklaring.