Werken bij Triada

Wij willen onze ambities waarmaken: zorgen voor goede, duurzame, betaalbare en passende woningen voor onze doelgroep. Daarvoor zijn wendbare en op de samenleving gerichte medewerkers nodig die vernieuwing en ontwikkeling omarmen.

Op dit moment hebben wij de volgende openstaande vacature(s):

GESLOTEN: Lid raad van commissarissen

GESLOTEN: Managementassistent | 32 tot 36 uur

GESLOTEN: Medewerker Financiën | 32 tot 36 uur

Onze sollicitatieprocedure

Hebben wij een vacature en wil je daarop reageren? Dan ontvangen wij graag je motivatiebrief en curriculum vitae. Heb je ons kunnen overtuigen dat je goed past in onze organisatie? En heb je het in je om de functie tot een succes te maken? Dan nodigen wij je uit voor een kennismakingsgesprek. Als dit gesprek goed verloopt, volgt een tweede gesprek en voor indiensttreding vragen wij om een verklaring omtrent gedrag (VOG). 

Wat wij bieden 

Triada biedt je een afwisselende en uitdagende baan bij een maatschappelijk relevante organisatie én in een positieve werkomgeving. Er is een informele ‘can do’ werksfeer waarbij transparante communicatie en elkaar aanspreken op resultaten voorop staan. Het aanbod bestaat uit:

  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Direct een vast contract;
  • Eindejaarsuitkering á € 1.750,- op basis van fulltime
  • Flexibele arbeidsvoorwaarden binnen het Individueel Keuzebudget Woondiensten
  • Binnen kaders bepaal je zelf waar en wanneer je werkt;
  • Ruime mogelijkheden voor opleidingen en ontwikkeling;
  • Een bijdrage in de premie van de aanvullende zorgverzekering;
  • Geheel ingerichte thuiswerkplek (apparatuur, verstelbaar bureau, bureaustoel);
  • Een actieve personeelsvereniging;
  • Gratis fitness in de fitnessruimte op kantoor (waarvan 1 uur onder werktijd)

Wonen doen we samen. Bekijk hier een filmpje van Aedes, vereniging van woningcorporaties, over de uitdagingen waar we als woningcorporatie(s) voor staan.