KWH-keurmerk

Wij vinden het belangrijk dat u als klant tevreden bent over onze dienstverlening.

We willen graag weten wat we goed doen, maar ook wat volgens u beter kan. Met het KWH-Huurlabel onderzoeken we dit. KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert het onderzoek uit. Vinden veel klanten dat wij het goed doen, dan krijgen wij het keurmerk KWH-Huurlabel.

Het keurmerk zegt iets over:

  • Wordt u snel geholpen aan de telefoon…
  • Kunt u de juiste informatie vinden op de website…
  • Hoeft u niet de hele dag te wachten op een monteur…
  • Wordt uw klacht serieus genomen…

Uw mening

Het KWH-Huurlabel onderzoekt alle zaken waar u als klant van Triada mee te maken kunt krijgen. Een aantal voorbeelden:

  • Is de informatie over het betalen van de huur makkelijk te vinden?
  • Hoeft u zelf niet terug te bellen?
  • Kunt u reparaties eenvoudig melden?

KWH stuurt vragenlijsten naar onze klanten om hun mening te vragen. Ook kijken ze of we de telefoon snel opnemen en u goed te woord staan. En KWH checkt of we u goed en duidelijk informeren, bijvoorbeeld via onze website.

Keurmerk KWH-Huurlabel

Uit het onderzoek komen rapportcijfers. Een deskundige en onafhankelijke commissie kijkt naar de cijfers. Zijn de cijfers goed, dan verdient de corporatie het keurmerk KWH-Huurlabel. Wij zijn er trots op dat wij dit KWH-Huurlabel verdienen, al sinds 2007. Betekent dit dat wij niets meer hoeven te verbeteren? Nee. KWH onderzoekt namelijk doorlopend of onze klanten tevreden zijn. Op deze manier weten wij steeds wat we goed doen en wat er beter kan in onze dienstverlening aan u. Wij werken er voortdurend aan om het keurmerk te mogen houden.

Niet tevreden?

Werken met het KWH-Huurlabel wil niet zeggen dat alles perfect verloopt. Misschien bent u ergens ontevreden over? Laat het ons weten.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over het keurmerk KWH-Huurlabel? Kijk dan eens op de website van KWH.