Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?
Algemeen
- Uw inlognaam is altijd uw e-mailadres. Weet u niet meer welk e-mailadres u hebt gebruikt? Bel ons dan.
- Een nieuw wachtwoord kunt uzo nodig aanmaken als u inlogt in uw account.
In verband met Pasen zijn wij zijn gesloten op maandag 1 april. Op dinsdag 2 april zijn we in verband met een personeelsbijeenkomst van 11.15 tot 13.00 uur gesloten en telefonisch niet bereikbaar. Voor spoed wordt de telefoon doorgeschakeld naar de meldkamer.
Als het activeren niet lukt, kunt u een familielid of goede bekende vragen om u te helpen. Ook kunt u ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66 als het activeren niet lukt. Heeft u liever iets meer begeleiding? Maak dan een afspraak bij ons op kantoor. Dan kunnen wij het samen met u doen.
Uw inschrijving vervalt wanneer u woning van ons accepteert.
U bent niet verplicht uw account te activeren.
Triada verstuurt brieven in de meeste gevallen via Postex. Daarmee krijgt u de mogelijkheid om onze brieven voortaan digitaal te ontvangen. Dit kunt u regelen door op de website van Postex de code uit uw brief in te voeren. Doet u dat niet? Dan blijft u onze brieven gewoon per post ontvangen.