(0n)tevreden

Bent u huurder van Triada?

Bent u niet tevreden, heeft u een tip of een compliment? Dan kunt u dat hier aan ons doorgeven. 

Bent u huurder van Triada?

Gerelateerde vragen

Ik ben niet tevreden. Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Bent u ontevreden over iets wat medewerkers hebben gedaan of juist niet gedaan? Gaat het over medewerkers van Triada of van bedrijven die voor ons werken? Of vindt u dat wij niet goed met uw persoonsgegevens zijn omgegaan?

Dan kunt u een klacht indienen.

Neem hiervoor contact op met Triada. Dit kan via de knop (On)tevreden op deze website. Maar ook telefonisch, per e-mail, met een brief of met een bezoek aan ons kantoor. Kiest u maar.

Ik heb een brief van Triada in antwoord op mijn klacht. Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden met de manier waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Laat ons dat dan weten. Dit kan via de knop (On)tevreden op deze website, maar ook telefonisch, per e-mail, met een brief of met een bezoek aan ons kantoor. 

Wat als ik een klacht heb over de toewijzing (woonruimteverdeling) of over de huurprijs?

Klachten over woonruimteverdeling kunt u voorleggen aan de Bezwarencommissie regio Noord-Veluwe. Dit kan pas nadat Triada of de gemeente een besluit hebben genomen naar aanleiding van uw klacht. 

Een klacht over de hoogte van de huurprijs of de huurverhoging kunt u voorleggen aan de Huurcommissie.

Ook met klachten over ernstige onderhoudsgebreken kunt u bij de Huurcommissie terecht.