(0n)tevreden

Bent u huurder van Triada?

Bent u niet tevreden, heeft u een tip of een compliment? Dan kunt u dat hier aan ons doorgeven. 

Bent u huurder van Triada?

Gerelateerde vragen

Ik ben niet tevreden. Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Bent u ontevreden over iets wat medewerkers hebben gedaan of juist niet gedaan? Gaat het over medewerkers van Triada of van bedrijven die voor ons werken? Of vindt u dat wij niet goed met uw persoonsgegevens zijn omgegaan?

Dan kunt u een klacht indienen.

Neem hiervoor contact op met Triada. Dit kan via de knop (On)tevreden op deze website. Maar ook telefonisch, per e-mail, met een brief of met een bezoek aan ons kantoor. Kiest u maar.

Ik heb een brief van Triada in antwoord op mijn klacht. Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden bent met de manier waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Daarvoor is de Klachtenadviescommissie. Hier ziet u hoe u daarmee contact op kunt nemen. 

Wat als ik een klacht heb over de toewijzing (woonruimteverdeling) of over de huurprijs?

Klachten over woonruimteverdeling kunt u voorleggen aan de Bezwarencommissie regio Noord-Veluwe. Dit kan pas nadat Triada of de gemeente een besluit hebben genomen naar aanleiding van uw klacht. 

Een klacht over de hoogte van de huurprijs of de huurverhoging kunt u voorleggen aan de Huurcommissie.

Ook met klachten over ernstige onderhoudsgebreken kunt u bij de Huurcommissie terecht.