Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?
Algemeen
- Uw inlognaam is altijd uw e-mailadres. Weet u niet meer welk e-mailadres u hebt gebruikt? Bel ons dan.
- Een nieuw wachtwoord kunt uzo nodig aanmaken als u inlogt in uw account.
De eerste keer inloggen is net even anders
U hebt daarvoor een activatiecode nodig.
1. Bent u huurder?
Bel of mail ons en wij zorgen dat u deze code krijgt: 0578 - 67 66 66 of welkom@triada.nl
Hiermee kunt u uw account activeren op https://www.triada.nl/account/activeren.
2. Géén huurder en wilt u zich inschrijven als woningzoekende?
Dan krijgt u uw activatiecode opgestuurd wanneer u zich op deze website inschrijft.
3. Bent u huurder én wilt u zich inschrijven als woningzoekende?
Daarvoor moet u ingelogd zijn. En terwijl u bent ingelogd, schrijft u zich heel eenvoudig in als woningzoekende. U hebt maar 1 account nodig. Of u straks inlogt als huurder of als woningzoekende, dat maakt niet uit. U vindt al uw gegevens bij elkaar in MijnTriada.
Als het activeren niet lukt, kunt u een familielid of goede bekende vragen om u te helpen. Ook kunt u ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66 als het activeren niet lukt. Heeft u liever iets meer begeleiding? Maak dan een afspraak bij ons op kantoor. Dan kunnen wij het samen met u doen.
Uw inschrijving vervalt wanneer u een woning van ons accepteert.
U bent niet verplicht uw account te activeren.
Triada verstuurt brieven in de meeste gevallen via Postex. Daarmee krijgt u de mogelijkheid om onze brieven voortaan digitaal te ontvangen. Dit kunt u regelen door op de website van Postex de code uit uw brief in te voeren. Doet u dat niet? Dan blijft u onze brieven gewoon per post ontvangen.