Inloggen

De eerste keer inloggen is net even anders.

  • Alle huurders van Triada kregen op 2 mei een brief met een activatiecode.
  • Alle woningzoekenden kregen op 24 april  of 1 mei een e-mail met deze code.

Hiermee kunnen zij vanaf 25 april (huurders: vanaf 2 mei) zelf hun account activeren op www.triada.nl/account/activeren

  1. Volg de stappen
  2. Daarna kunt u inloggen

Maar bent u de brief met de activatiecode kwijt?

Bel of mail ons dan. Wij zorgen dan dat u een nieuwe code krijgt.  

Veel gevraagd over Inloggen

Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?

  • Uw inlognaam is altijd uw e-mailadres. Weet u niet meer welk e-mailadres u hebt gebruikt? Bel ons dan. 
  • Een nieuw wachtwoord kunt uzo nodig aanmaken als u inlogt in uw account

Ik ben uitgeschreven als woningzoekende. Hoe komt dat?

Wij schrijven u automatisch uit als u een woning accepteert.

Ik kan mijn account niet activeren. Wat moet ik doen?

Als het activeren niet lukt, kunt u een familielid of goede bekende vragen om u te helpen. Ook kunt u ons bellen op telefoonnummer (0578) 67 66 66 als het activeren niet lukt. Heeft u liever iets meer begeleiding? Maak dan een afspraak bij ons op kantoor. Dan kunnen wij het samen met u doen.

Ik wil mijn account niet activeren. Is het verplicht?

U bent niet verplicht uw account te activeren.

  • Als u woningzoekende bent en uw account niet activeert, kunt u op onze website niet op woningen reageren.
  • Als u huurder bent en u wilt uw account niet activeren, dan kunt u niet zelf via de website zaken regelen zoals een reparatieverzoek inplannen, de huur opzeggen of de huur betalen.
  • U kunt natuurlijk wel altijd met ons bellen op telefoonnummer (0578) 67 66 66 of mailen naar kcp@triada.nl
  • U kunt ook met postcode en huisnummer inloggen om een reparatieverzoek te doen.