Inloggen

De eerste keer inloggen is net even anders
U hebt daarvoor een activatiecode nodig. 

Veel gevraagd over Inloggen

Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?

Algemeen

  • Uw inlognaam is altijd uw e-mailadres. Weet u niet meer welk e-mailadres u hebt gebruikt? Bel ons dan. 
  • Een nieuw wachtwoord kunt uzo nodig aanmaken als u inlogt in uw account

Ik heb geen activatiecode ontvangen.

Algemeen

Het kan zijn dat het bij ons bekende e-mail adres niet meer klopt. Neem hiervoor contact op met Triada. Bel hiervoor 0578 - 67 66 66.

Ik kan mijn account niet activeren. Wat moet ik doen?

Algemeen

Als het activeren niet lukt, kunt u een familielid of goede bekende vragen om u te helpen. Ook kunt u ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66 als het activeren niet lukt. Heeft u liever iets meer begeleiding? Maak dan een afspraak bij ons op kantoor. Dan kunnen wij het samen met u doen.

Ik wil mijn account niet activeren. Is het verplicht?

Algemeen

U bent niet verplicht uw account te activeren.

  • Als u woningzoekende bent en uw account niet activeert, kunt u op onze website niet op woningen reageren.
  • Als u huurder bent en u wilt uw account niet activeren, dan kunt u niet zelf via de website zaken regelen zoals een reparatieverzoek inplannen, de huur opzeggen of de huur betalen.
  • U kunt natuurlijk wel altijd met ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66 of mailen naar welkom@triada.nl
  • U kunt ook met postcode en huisnummer inloggen om een reparatieverzoek te doen. 

Ik heb een brief van Triada gekregen via Postex. Nu moet ik een code invoeren, maar ik heb geen computer.

Algemeen

Triada verstuurt brieven in de meeste gevallen via Postex. Daarmee krijgt u de mogelijkheid om onze brieven voortaan digitaal te ontvangen. Dit kunt u regelen door op de website van Postex de code uit uw brief in te voeren. Doet u dat niet? Dan blijft u onze brieven gewoon per post ontvangen.