Reparatieverzoek

Door de Coronacrisis voeren wij tijdelijk alleen spoedreparaties uit
Zelf een reparatieverzoek inplannen kan daarom nu niet. Belt u ons als u een spoedreparatie hebt: 0578 - 67 66 66. 

Sommige reparaties laten wij uitvoeren door een ander
Dit geldt bij storing aan uw verwarming, een gebroken ruit of een rioolverstopping. U belt dan rechtstreeks met dat bedrijf. Hier vindt u de contactgegevens. Als u lid bent van het servicefonds zijn deze reparaties verzekerd. Bent u nog geen lid, dan kunt u direct lid worden. Anders betaalt u zelf voor de reparatie. Bel of mail (kcp@triada.nl) ons als u lid wilt worden. 

Tijdelijk niet mogelijk: 

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

De gevelrand van mijn woning en van de woning van de buren laat los. Wat kan ik doen?

U kunt ons vragen om dit op te lossen door een reparatieverzoek te doen op deze website. Ook kunt u dit doorgeven aan een medewerker van ons klantcontactpunt, bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66.

De put in het achterpad is verstopt. Aan wie kan ik dit doorgeven?

U kunt dit doorgeven aan het ontstoppingsbedrijf Riool Reinigings Service. Dit bedrijf is bereikbaar op telefoonnummer 0800 - 099 13 13.

Het externe bedrijf is nog niet geweest/heeft geen contact opgenomen. Wat kan ik doen?

U kunt ons hierover bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Wij nemen dan contact op met het bedrijf of verbinden u direct door. 

Het voegwerk of metselwerk van mijn buitenmuur is slecht. Wat kan ik doen?

U kunt ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66, voor het maken van een afspraak met de opzichter. Hij komt dan bij u kijken en bepaalt wat er moet gebeuren.

Hoe laat ik een tak verwijderen van een boom die op grond van Triada staat?

Neem contact met ons op via telefoonnummer 0578 - 67 66 66 of stuur een e-mail naar kcp@triada.nl. De opzichter zorgt er dan voor dat de tak wordt verwijderd. 

Hoe voorkom ik schade aan mijn woning door winterweer?

Een aantal handige tips om bevriezing te voorkomen: Strooi zout in een kunststof regenpijp en/of een kunststof balkonafvoer. Tap en sluit waterkranen af in niet-verwarmde ruimtes. Bent u gedurende een langere periode niet thuis? Laat de centrale verwarming op minimaal 10 graden Celsius staan.

Hoe voorkom ik schimmel of vochtplekken in huis?

Schimmel en vochtplekken ontstaan vaak in natte en vochtige ruimtes, zoals de keuken en de badkamer. Dit komt meestal door te weinig ventilatie. U kunt schimmel weghalen met warm water met soda. Eventueel kunt u daarna een schimmelwerend middel of een schimmelwerende verf aanbrengen. Deze middelen koopt u in de bouwmarkt. Voor meer advies kunt u ons bellen op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Wij plannen dan eventueel een afspraak met een opzichter in.

Ik heb een storing aan mijn geiser. Wie kan ik bellen?

U kunt daarvoor contact opnemen met Feenstra. Dit bedrijf is bereikbaar op telefoonnummer 053 - 489 89 39.

Ik heb lekkage door renovatie van de woning boven mij. Waar kan ik dit melden?

U kunt dit doorgeven aan de medewerkers van ons klantcontactpunt, bereikbaar op telefoonnummer 0578 - 67 66 66. Een e-mail sturen kan ook: kcp@triada.nl.

Ik heb schade veroorzaakt aan mijn woning. Wat nu?

Als u zelf schade veroorzaakt aan uw woning, geef dat dan aan ons door. U kunt daarvoor een e-mail sturen naar kcp@triada.nl. De opzichter komt de situatie bekijken. Kosten voor reparatie moet u zelf betalen. 

Ik heb vocht tussen mijn dubbelglas. Waar kan ik dit melden?

U kunt dit bij Triada doorgeven via een reparatieverzoek op de website of door te bellen met 0578 - 67 66 66.

Ik wil een reparatieverzoek indienen. Wanneer komen jullie langs?

Wanneer u een reparatieverzoek doet via onze website, kunt u vaak zelf een afspraak plannen.

Soms moeten wij u terugbellen om een afspraak te maken. Soms belt het bedrijf dat de reparatie gaat uitvoeren u. Bellen gebeurt binnen 24 uur op werkdagen. 

Hebt u een reparatieverzoek gedaan voor een algemene ruimte of voorziening in uw woongebouw? Dan plannen wij de reparatie zelf in. 

Is het onderdeel dat besteld is voor mijn reparatieverzoek al binnen?

Neem contact op met Triada op nummer 0578 - 67 66 66. Wij kijken of het bestelde onderdeel binnen is en maken een afspraak voor het plaatsen ervan.

Mag ik leibomen bij mijn woning plaatsen?

De opzichter kan u vertellen of dat mag, en wat de regels daarvoor zijn. U kunt hem bereiken op telefoonnummer 0578 - 67 66 66 of door een e-mail te sturen naar kcp@triada.nl.

Mag ik zelf een andere thermostaat plaatsen?

Dat mag. U kunt een andere thermostaat kopen en deze zelf plaatsen. Wanneer er storing ontstaat aan of door uw thermostaat dan is het aan u zelf om de storing te herstellen. Bewaart u de oude thermostaat zodat u deze kunt terugplaatsen als u gaat verhuizen.