Ik heb een vraag over de schilderwerkzaamheden in mijn buurt. Waar kan ik terecht?
Algemeen
U kunt bellen met het schildersbedrijf. U vindt de gegevens in de brief die u van ons ontving. De schilder maakt afspraken met u.
Op donderdag 12 december zijn we in verband met een personeelsbijeenkomst vanaf 14:45 uur gesloten en telefonisch niet bereikbaar. Voor spoed wordt de telefoon doorgeschakeld naar de meldkamer.
Planmatig of groot onderhoud aan uw woning is regelmatig nodig. Denk aan buitenschilderwerk en het vervangen van daken of kozijnen. Planmatig onderhoud kan vooraf ingepland worden; reparatie-onderhoud moet juist zo snel mogelijk gebeuren.
U kunt bellen met het schildersbedrijf. U vindt de gegevens in de brief die u van ons ontving. De schilder maakt afspraken met u.
Wij vervangen een cv-ketel na ongeveer 20 jaar. Als de technische staat erg slecht is, vervangen wij de ketel eerder.
Hebt u problemen met uw cv-ketel? Dan kunt u contact opnemen met Energiewacht Groep via telefoonnummer 088-5553250. Als uw ketel aan vervanging toe is, dan geven zij dat aan ons door.
De eerste drie maanden na de oplevering kunt u rechtstreeks contact opnemen met de aannemer. Het telefoonnummer en e-mailadres kunt u vinden in de brieven die de aannemer u heeft gestuurd.
Na deze drie maanden kunt u alle reparatieverzoeken bij ons melden via de website of via telefoonnummer 0578 - 67 66 66.
Als er onderzoek in een wijk of woning gedaan wordt, ontvangt u daarover vooraf een brief van Triada. Medewerkers kunnen zich altijd legitimeren. Vraag gerust om die legitimatie en/of een opdrachtbrief. Vertrouwt u het niet? Laat dan niemand binnen en bel ons op telefonnummer 0578 - 67 66 66.
Elk jaar kijken we voor welke woningen planmatig onderhoud staat gepland. Onder planmatig onderhoud valt onder andere:
U krijgt een brief als de aannemers de wijk in gaan om de woningen te bekijken. Dit doen zij om voor ons een prijs te maken voor het werk. Wij kiezen hierna de aannemer. Zodra bekend is wie de klus gaat doen, krijgt u opnieuw een brief. Daarin staat wanneer en wat er gaat gebeuren en bij wie u terecht kunt met vragen.
De ramen mogen de eerste weken niet gewassen worden. De verf moet eerst drogen. Woont u in een flatgebouw, dan worden de ramen volgens het gewone schema gewassen. Woont u in een eengezinswoning? Was dan de ramen zelf. Wij komen daarvoor niet langs.
Met behulp van een RAL-kleurenwaaier kunt u de juiste kleur bepalen. Bij verschillende (schilders)bedrijven is het mogelijk om een kleurwaaier tijdelijk mee naar huis te nemen.
U kunt bellen met het aannemersbedrijf. U vindt de gegevens in de brief die u van ons ontving. De aannemer maakt afspraken met u.
Voor huurders die in een complex wonen met een gezamelijk ketelhuis, is het voordelig om de gasmeter te laten verwijderen. Liander kan dit voor u doen. Vraagt Liander u om schriftelijke toestemming van Triada? Stuur ons een mail op welkom@triada.nl, dan zorgen wij dat u de toestemming per mail van ons ontvangt.
Jazeker, daarbij helpen wij u graag.
U hoeft hiervoor niets te betalen.
Dit doet u zelf:
De aansluiting die nodig is voor een elektrische kookplaat (een perilex stopcontact) installeert Triada alleen (over of op de muur) als er geen mogelijkheid is onder de vloer te komen. Bijvoorbeeld als een woning op zand is gebouwd of in een complex.
Triada installeert alleen het stopcontact en niet de kookplaat. Die schaft u als bewoner zelf aan.